poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Transylvánie - ATV

(11.8. - 18.8.2012)

Datum Zpráva
17.8. 20:00 hod. - Tak posádky buggy včera večer "zatroubily na ústup", už byli za 5 dnů ježdění utahaní a ráno vyrazili domů. My dnes ještě dali s ATV hřebenovku, v podvečer jsme naložili ATV, teď dobalujeme a zítra ráno vyrazíme domů. Tak zas za rok... Zdar Náča
P.S.: Připomínám offroad víkend 25.8. v Bělé !
16.8. 20:00 hod. - Ráno jsme v 9.30 hod. vyrazili na dvě party, jedna pomalu napřed a my čekali na Tišťáka. Když jsme dojeli druhou partu, tak 2 ATV chyběly, Tišťák jim jel naproti a při otáčení utrhnul na TGB zadní nápravu. TBG jsme nechali na hřebenu a Tišťák přisedl k Lucce a vyrazili jsme směr Padis. Při sjezdu z hřebenu se utrhl Tišťákovi kanystr a prorazil se - prostě "Pechfogl" dnešního dne. Pak jsme to chtěli vzít po žluté do Medvědí jeskyně, ale buggy se nevešly na úzkou cestu, tak jsme to vzdali a objeli to. Cestou druhému TGB prasklad vzpěra zadního rámu, tak jel zpět po asfaltu, kde to jako bonus uvařil, tak přijel na vleku. S ostatníma jsme to vzali bukovým lesem zpět. Teď jeli ještě kluci pro mrtvou TGB na hřeben. Prostě akční den... Zdar Náčelník
15.8. 21:00 hod. - Dnes jsme se za slunného, ale chladného počasí vydali po hřebenech na Vladeasu. Jedna buggy chyběla - řidič po včerejším večírku odpadnul ;-). Dnešní trasu dlouhou cca 80 km jsme zvládli za 7 hodin. Dnes to vypadá na brzkou večerku, všichni jsou znaveni. Zdar Náča
15.8. 9:00 hod. - Včera jsme v 10 hod. vyrazili přes hřebeny svaznicí do Lesu a pak přes les a louky do Leius. Tam jsme dali pizzu a prohlídku mrazírny hub. Zpět jsme se vrátili až kolem 20 hod., ujeli jsme 115 km. Večer jsme trošku zapařili, padlo 13 litrů Trollita... Náča.
13.8. 19:00 hod. - Dnes jsme vyrazili v plném počtu přes hřeben na Pardis, kde jsme si dali Cujku a grog, bylo fakt chladno - asi 10°C. Pořád se honily mraky, ale déšť nás minul, jezdili jsme až do 18 hodin - buggy jsou k neutahání. Náčelník
12.8. 19:00 hod. - Včera jsme se sjeli v našem oblíbeném pohoří Vladeasa - sestava 4x ATV a 3x side by side (buggy od Polarisu). Vedro minulého týdne vystřídalo chladno 12°C, dopoledne začalo mrholit a v poledne začalo lít jak z konve. Přijeli jsme do penzionu na pstruhy mokří jak vodníci. Když jsme se najedli a proschli, vyrazili jsme kolem přehrady zpět. Než jsme dojeli, chytil nás opět déšť. Teď dojely ještě dva Can Amy, začínáme rozebírat zážitky... Zdar Náča