poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Transylvánie - ATV

(30.5. - 7.6.2009)

Datum Zpráva
5.6. 19.00 hod. - Právě jsme dojeli z trasy, dnes první den bez deště - hurá !!! Ráno jsme ser v 10 hod. vydal na salaš pro mé Xko, byla to jen pojistka, ale večer už nebylo sil to zkoumat. Pak jsme dali hřebenovku po červené, byla to paráda, až na 10 stromů, které jsme museli přesekat sekyrou. Jeden měl v průměru 0,5 m. Odměnou nám byl 3 km dlouhý sjezd cestou do V roztrhanou erozí plný vody. Celkem čtyři búčky, ale všichni OK... Dnes byl super offroad i počasí. Zdar Náča
4.6. 8.00 hod. - Včera jsme se vrátili z trasy ve 23 hod., byl to nářez. Ráno jsme čekali do 11 hodin až se zvedne mlha a bude sluníčko, když jsme připravovali 4kolky začalo pršet, tak jsme se navlékli do pláštěnek a vyrazili. Našli jsme pěknou úvozovku s rozporkama, pak jsme se vydali na brutální těžební cestu. Tam Suzuka ustřihla ventilek a my strávili 2 hodiny pokusem srazit pneu z ráfku, mezitím se opékaly buřty. Pak jsme vyrazili na hřeben. Kluci chtěli něco akčního, tak jsme sjeli do údolí a dali výjezd potokem, kterým jezdíme s offroady z "Mého kempu". Poslední 100 m jsme jeli 3 hodiny na navijácích. Mně zřejmě špatnou montáží naviják uprostřed vycuc baterku a Xko jsme už nenastartovali. Jednoho Renegada jsem postavil při výjezdu na zadní, ale udrželi jsme ho bez pádu. Když jsme povytahovali stroje, odtáhli jsme Xko do opuštěné salaše na hřebenu a vydali se na hotel, cestou průtrž mračen. Zdar Náča
2.6. 20.00 hod. - Počasí nám pořád nepřeje, dnes celý den pršelo, přesto jsme najeli 120 km. Při výjezdu potokem za Henu Mare dala jedna Grizzlina 6x pana-orel, ale jezdec i stroj OK, tak jsme se vrátili na hotel. Cestou jsme udělali dva disky. Když jsme přijeli, tak to vypadalo, že se svlékají potápěči, všude voda. Náča
1.6. 21.00 hod. - Ráno jsme vyrazili směrem na vrcholek Heneu Mare, jeli jsme cestou necestou. Jedna potoční cesta přešla v kaskády. Vzápětí zazněla poznámka "Náčelník si vyndal mozek z hlavy", nakonec to všichni se vzájemnou pomocí zdolali. Pak Pavel s Renegadem udělal o kámen disk, tak jsme ho sjeli do vesnice vyklepat. Kolem 13 hod. začalo pršet a my se vydali horskou cestou pro koně na hřebeny, byl to nářez! Ale bohužel to končilo na skále. Pak směr hotel. Náča
31.5. 19.00 hod. - Právě jsme se vrátili z dnešní trasy, počasí super +8°C slunečno, terén byl nářez - tuny bahna a na hřebenech sníh. Opravy probíhaly i dnes, Ivovi na Kodim měnili v jednom nejmenovaném servise olej a nedotáhli vypoušťák, šroub ztravil ve svaznici a všechen olej vytekl :-(. Sehnali jsme olej, šroub vzali z diferáku a ten ucpali bukovým klackem. Pak jsme pokračovali a dostali jsme se až do 1806 m. Prostě čtyřkolkářská pohoda! Zdar Náča
31.5. 8.00 hod. - Včera kolem půlnoci dorazila kompletní výprava 11 ATV. Ráno jsme se vzbudili do "Ladovského dne", všude je bílo. Tak to bude na pohodu :-) Náča