poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Transylvánie

(27.6. - 6.7.2003)

28.6. 10 hod. - Tak právě čekáme v koloně na Rumunské hranici, pak ještě 300 km a jsme v horách. Je polojasno 28°C. Zítra už z vrcholku TRANSLYVÁNSKÝCH ALP. Zdar Náča
29.6. Včera jsme dobyli vrchol 1802 m n.v. Večer jsme tábořili ve výšce 1652 m, tedy nad Sněžkou. U táboráku pod nebem plným hvězd jsme seděli do jedné. Je perfektní počasí a bylo teplo i v noci. Zdar Náča

30.6. 20 hod. - Teď táboříme u potoka pod DRÁKULOVÝM hradem - "snad se ráno uvidíme v zrcadle" na jihu Transsylvánie pod Fagarašem. Přes den je horko kolem 29°C, ale teď je příjemně. Zdraví všichni "offroudoví novicové" a Náča

1.7. 13 hod. - Je nádherné počasí a tak cesta rychle ubíhá. Teď sedíme na Fagaraši u jezera v Alpském penzionu a obědváme. Pak jedeme na sever za Drákulou a jeho hradem číslo dvě. Zdar Náča

2.7. 7 hod. - Včera padl teplotní rekord, kolem 15. hodiny bylo 34°C. Od roku 1997, kdy sem vedla naše první výprava, jsem takové horko nezažil. Přesun jsem naplánoval přes Sigisoaru - rodiště Vláda Tepeše zvaného DRÁKULA. Tam jsme viděli i jeho rodný dům. V podvečer jsme dorazili do hotelu a po koupeli a večeři kolem půlnoci do tábořiště pod Drákulovým hradem. Ráno nás vzbudil nárazový vítr, ale je stále slunečno, tak to snad vydrží. Zdar Náča

2.7. 20.30 hod. - Počasí stále drží, tak snad se to do pátku nezvrhne. Teď táboříme nad "Váchovou" loukou. Zítra směr Tibles. Zdar Náča

3.7. 15 hod. - Máme za sebou Tibles a teď rýžujeme zlato. Na místě, které znáte všichni, jsme díky "Zlatokopovi Láďovi" z Brna vyrýžovali pár zlatinek. Takže kdo chce vědět, kde se rýžuje zlato, přijďte ve čtvrtek 10.7. od 18 hod. na klubovnu.
ZLATÁ HOREČKA ZAČÍNÁ - příští výprava je offrouďácko-zlatokopecká. Za všechny zdraví ZLATOKOP NÁČA.
P.S.: Má 18 valounků !

4.7. 15 hod. - Právě valíme na BAIA MARE a pak do Maďarska, kde budeme spát v Cardě. Dnes dopoledne pokus nafotit medvěda u tůně v horách, ale máme jen stopy. Pak návštěva zlatého dolu a pak opět začala "ZLATÁ HOREČKA" - kromě miniaturních zlatinek jsme našli křišťálové krystaly. Od "Zlatokopa z Brna" jsem dostal pánev na rýžování zlata, tak mám svojí ! Tak jak jsme my "šáhnutí" offroadem, on je rýžováním zlata po celém světě. Teď ho po Rumunsku chytl ještě offroad. Zdar a ve čtvrtek na klubovně. Náčelník